niedziela, 8 kwietnia 2012

Bejsbolówki .

Właśnie taką mam . Teraz muszę się poskarżyć na Japan Style . Na allegro było napisane , że to świetna firma bla bla bla a gówno prawda . Bejsbolówka dochodziła do mnie 2 miesiące , a miała dojść 12 góra 30 dni . 2 guziki mi się oderwały , zawzięcie walczę o resztę . Ale dobra nie będę się już tu żalić . Ogólnie to polecam , ale nie z Japan Style . Serio nie ufajcie im :) Teraz bejsbolówki są w modzie , choć mało osób je w Polsce nosi . W Ameryce i w Anglii dość sporo .  

2 komentarze:

  1. Też mam taką i też z Japan Style i u mnie normalnie doszło. Mam ja jakiś miesiąc i jest cała. Może to ty nie umiesz dbać o rzeczy, co? Bo o przyjście na czas, to wiesz, różne rzeczy mogą się zdarzyć. Ale szczegół.
    Fajny blog.
    Pozdrawiam
    Shuu

    Zapraszam do mnie - http://the-beauty-of-japan.blogspot.com/
    http://www.shuuya-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje , te guziki były w tej bejsbolówce . Czujesz to -.- Wzięłam ją do ręki i wypadły , więc tu nie chodzi o moje niedbalstwo :)

    OdpowiedzUsuń